loading...
شعر های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
پیمان بازدید : 57 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

کسى چه مى داند؟
شاید دست هایت را
در جیب هایم جا گذاشته اى
که همیشه در میان آن
به دنبال چیزى مى گردم…!!!









تو رفتى
اما…
همه چیز را
در آغوش من جا گذاشتى…!!!











میگویند دلتنگت نباشم…!!
خدای من..
انگار به آب میگویند خیس نباش!!!









دلم شکست!
عیبی نداردشکستنی است دیگر،میشکند!
اصلافدای سرت،قضاوبلابودازسرت دورشد…
اشکم بی امان میریزد!
مهم نیس!
آب روشنی است!!!
خانه ات تاابد روشن عشق من…











آتش بگیروبسوزتابدانى چه میکشم/
احساس سوختن ب تماشانمیشود…
“تقدیم بخودم وهمه اونایى ک ازدرون میسوزن و دم نمیزنن”










یک عمرګشتم تواین دنیای شلوغ ولی پیدا نشد کسی لایق رفاقت جز تنهایی…










جالبه وتلخه!
یک جمله عاشقانه رو تقدیم میکنیم به چندین نفر…










دوست بدار آنهایی را که در زندگی ات نقش داشته اند, نه آنهایی که برایت نقش بازی کرده اند..










مهربانی أت رامرزی نیست…
یقین دارم فرشته ای قبل ازافرینشت قلبت رابوسیده…










|”"”"”"|_!”-.,

“@@”" “”@”

بدخواهاتون برن زیرش.










دوستانِ پاک، چوبهای خیسی هستند که با آتش زندگی نه میسوزند و نه خاکستر می شوند…











گاهی دلم از هر چه آدم است می گیرد
گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه می خواهد
نه به شکل دوستت دارم و یا نه به شکل بی تو میمیرم
ساده باشد، مثل: دلتنگ نباش، فردا روز دیگریست.










مرا میــان بازوانت مومیایی کن…
شاید هـزار سال بعد…
باستان شناس کنجکاوی…
از عــاشــقــانــه های دســتــانـــت…
رمز گشایی کند…










نقاشی اش بدبود!!! ولی راهش راخوب کشید و رفت…


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 620
  • بازدید ماه : 1,009
  • بازدید سال : 3,404
  • بازدید کلی : 32,955