loading...
شعر های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن

پیمان بازدید : 61 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (2)

Windows 7 Natual Theme

نگاهی به دور جهان ! از قطب جنوب تا صحرای آفریقا را در تم Life in Lavender مشاهده کنید. این تم فوق العاده زیبا و رایگان برای ویندوز 7 بوده و حاوی 20 تصویر پس زمینه زیبا و دوست داشتنی از گل ها , رودخانه ,غروب و… می باشد. با این خود را با تصاویر دل انگیز سفارشی کنید. لینک دانلود در ادامه مطلب فراهم می باشد.



پیمان بازدید : 95 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

اس ام اس

 سری جدید از اس ام اس ها را برای شما عزیزان گرداوری کرده ایم.که حدود 20عدد می باشد.این این اس ام اس ها سرکاری , جذاب بوده و برای دورکردن استرس بین دانشجوها بسیار مناسب است.

به اندازه چای داغ شب های امتحان دوست دارم



پیمان بازدید : 309 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

Google Chrome

Google Chrome مرورگی که مدتهاست محبوبیت خاصی بین کاربران اینترنت پیدا کرده و روز به روز به کاربرانی که از این برنامه استفاده می کنند افزوده می شود . شاید بزرگترین علت موفقیت این مرورگر رابط کاربری آن باید که به مراتب بهتر و راحت تر از دیگر برنامه های مشابه به نظر می رسد.

این مرورگر صفحات وبسایت ها را با حداکثر سرعت ممکن بارگذاری کرده و نمایش میدهد , سرعت بالای این مرورگر در باز کردن صفحات سایت ها باعث می شود تا با سرعت بیشتری امور روزانه خود را که مربوط به اینترنت است انجام دهید. در نوار آدرس این مرورگر کافی است فقط یک یا دو بار آدرس سایتی را کامل بنویسید , در زمان های بعدی فقط با نوشتن قسمتی از نام آدرس می توانید به راحتی به سایت مورد نظر خود دستری داشته باشید.

Incognito mode یکی از حالات یا ابزار های این مرورگر است که در آن می توانید با خیال آسوده سایت های اینترنتی مشکوک به مخرب و … را باز کنید , این حالت هیج گونه کوکی و… مربوط به سایت ها بر روی سیستم شما ذخیره نخواهد شد و امن ترین حالت جستجو می باشد.

علاوه بر قابلیت امنیتی ذکر شده گوگل کروم  در بار کردن هرگونه صفحات اینترنتی متد های امنیتی به کار می برد که باعث خواهد شد تا سایتد هایی که مخرب هستند و به هر نحوی به سیستم کاربر آسیب می رسانند شناسایی و مسدود سازی شود. لینک دانلود آخرین نسخه این مرورگر قدرتمند را در ادامه مطلب می توانید دانلود و نصب نمایید .



پیمان بازدید : 641 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

Windows Essentials 2012

نرم افزار Messenger مایکروسافت

نرم افزار Writer ویندوز 

نرم فزار Family Safety

نرم افزار فضای ابری SkyDrive

نسخه جدید نرم افزار Movie Maker و Photo Gallery

Windows Essentials را برای شما آماده نموده ایم که از طرف شرکت سازنده ویندوز Microsoft می باشد . با استفاده از این ابزار می توانید نرم افزار های مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب و دانلود کنید. این پکیج شامل نرم افزار های کاربردی و ضروری می باشد مانند Movie Maker که نسخه جدید آن همراه با تغییرات فراوان به همراه Photo Gallery نصب می شود. لینک دانلود این نرم افزار در ادامه مطلب فراهم می باشد .


پیمان بازدید : 105 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Battery App

Battery App  نام یک نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز فون می باشد که بهترین راه برای نمایش وضعیت باتری و شارژ باقی مانده روی صفحه اصلی و صفحه قفل موبایل می باشد. این نرم افزار علاوه بر نمایش اعداد نمودار هایی جهت بررسی دقیق وضعیت باتری , زمان های مصرف زیاد و… را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این قادر است زمان باقی مانده شارژ , زمان مصرف و.. را نیز نمایش دهد. توجه داشته باشید که در این برنامه شارژ 100% باتری 99% نمایش داده می شود و این نیز از محدودیت ویندوز فون نیز می باشد . لینک آخرین نسخه این نرم افزار در ادامه مطلب فراهم می باشد.


پیمان بازدید : 204 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

این برای یک بازی جذاب و فوق العاده زیبا برای گوشی های نوکیا سری لومیا را برای شما کاربران محترم آماده نموده ایم. این بازی دارای مراحل مختلف و جالبی می باشد . در این بازی شما نقش یک موتور سوار حرفه ای را دارید که در بزرگراه با سرعت بالا رانندگی کرده و موانع زیادی سر راه دارد . وظیفه شما در این بازی جمع آوری امتیازات برای خرید موتور های قوی تر و وسایل قدرتمند سازی بیشتری می باشد . قابل نصب برروی ویندوز فون 8  ,7 بوده و کاملا رایگان می باشد . امیدواریم از این بازی لذت ببرید. لینک دانلود در ادامه مطلب.


پیمان بازدید : 137 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Mozilla FireFox 23

این بار شرکت معروف موزیلا نسخه جدید مرورگر خود یعنی Mozilla FireFox 23 را ارائه داده است  . نرم افزاری امن , مطرح و قدتمند که کاربران بسیار زیادی از ان به عنوان یک مرورگر اینترنت کاربردی استفاده می کنند. فایر فاکس با پشتیبانی از تکنولوژی های جدید وب و بروزرساتنی های مداوم تبدیل به یک نرم افزار مهم و کاربردی شده است که روز به روز به کاربران آن نیز افزوده می شود و رقیب هایی همچون مرورگر شرکت میکروسافت و گوگل دارد . از مزایای مهم ان می توان به سرعت بالا در بارگذاری صفحات اشاره کرد و همچنین امنیت بالای ان باعث شده که برنامه های مخرب راه نفوذی به سیستم کاربر از طریق مرورگر نداشته باشند , همچنین دارای افزونه های مختلفی نیز می باشد که این امکان را کاربران می دهد تا به امکانات این مرورگر نسبت به نیاز خود افزوده و قابلیت های بیشتری به ان اضافه کنند. فایرفاکس را اکنون نصب نمایید و تمام Bookmark ها و کوکی های مرورگر سابق خود را به راحتی به آن اضافه کنید .با سرعت صفحات اینترنت را بارگذاری کنید و با اطمینان صفحات مختلف را مشاهده کنید . لینک دانلود آخرین نسخه این مرورگر در ادامه مطلب آماده می باشد.





پیمان بازدید : 143 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Nokia Lumia

Nokia Suite نام نرم افراری کاربردی از سمت شرکت نوکیا است جهت آسان سازی اتصال گوشی های تلفن نوکیا با کامپیوتر . با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا تصاویر,فیلم ها,اس ام اس ها,مخاطبین و… روی تلفن خو را با کامپیوتر همگام سازی کنید و به تمام اطلاعات موبایل خود در روی کامپیوتر به راحتی دسترسی داشته باشید . فقط کافی است تا از طریق کابل یو اس بی و یا بلوتوث تلفن خود را به کامپیوتر متصل تازید تا عملیات همگام سازی بصورت خودکار انجام شود .

این نرم افزار با در اختیار داشتن ابزار هایی کاربردی شما را قادر می سازد تا از تمام اطلاعات روی تلفن خون فایل پشتیبان تهیه کرده و در مواقع مورد نیاز آن را به راحتی بازگردانی کنید. رابط کاربری این برنامه کار را آسان تر نموده بگونه ای که می توانید تمام اعمال مانند مشاهده مخاطبین, اس ام اس ها و… به راحتی انجام دهید. می توان با این Nokia Suite بوسیله کامپیوتر اس ام اس نوشت و به راحتی ارسال نمود و یا مخاطبین جدید حذف و اضافه نمود.

از دیگر ویژگی های جذاب این نرم افزار می توان به ویژگی پیدا نمودن جدید ترین برنامه های موبایل اشاره کرد. نوکیا سوئیت بعد از تشخیص مدل گوشی نوکیای شما نرم افزار ها , بازی ها , تم ها و… مخصوص را در اختیارتان قرار می دهید و به آسانی می توانید از طریق کامپیوتر آنها را بر روی موبایل خود نصب و لذت ببرید.

نسخه جدیدی که هم اکنون برای شما کاربران آماده نموده ایم دارای ویژگی های جدیدی می باشد مانند پشتیبانی از ویندوز محبوب 8 , پشتیبانی از آفیس 2013 , و… علاوه بر موارد ذکر شده از طریق این نرم افزار می توانید جدید ترین بروز رسانی ها را برای موبایل خود مشاهده و نصب کنید و یا به نسخه جدید سیستم عامل در صورت فراهم بودن بروز رسانی کنید. لینک دانلود آخرین نسخه در ادامه مطلب فراهم می باشد.





پیمان بازدید : 237 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

SkyDrive

SkyDrive نام یکی دیگر از سرویس های فوق العاده مایکروسافت می باشد , محلی برای ذخیره سازی ابری مانند سرویس های DropBox و..دیگر سرویس های آنلاین مشابه. این نرم افزار حافظه ای بالغ بر 7 گیگابایت را که قابل ارتقاء است را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را راحتی با حافظه لوکال یا محلی سیستم خود ادغام کنید. با این نرم افزار می توانید یک پوشه روی سیستم خود انتخاب کنید و بصورت خودکار با اسکای درایو شما همگام سازی می شود و از این طریق می توانید به راحتی فایل های خود را مشاهده کنید. می توانید فایل های درون این حافظه مجازی را اشتراک گذاری کنید و به آسانی فایل های جدیدی آپلود کنید.

اسکای درایو به شما کمک می کند تا فایل های روی تلفن همراه خود را مانند تصاویر و… بوسیله نرم افزار مخصوص آپلود نمایید و به مدیریت انها بپردازید. درون این حافظه می توان پوشه هایی جهت مدیریت بهتر فایل های مختلف ایجاد کرد.تصاویری که آپلود می شوند می توانید با کیفیت اصلی بعدا انها را دانلود و مشاهده نمایید .تمام این قابلیت هم تنها با ساخت یک حساب مایکروسافت فراهم خواهد شد . لینک دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار در دنا دانلود در ادامه مطلب فراهم می باشد.


                                                                                                                                         


پیمان بازدید : 41 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام

میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟

پ نه پ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست









دارم تراکِت پخش می کنم تو خونه ی مردم

بعد یه زنه اومده میگه آقا شما تراکت پخش می کنید؟

میگم پ نه پ نقاشی کشیدم دارم میندازم خونه مردم ، با اس ام اس بهم نمره بدن








دارم فیلم گریه دار میبینم

گریه میکردم  مامانم اومده می گه فیلمش گریه داره ؟

پ نه پ خنده داره من دارم گریه می کنم کارگردانشو ضایع کنم !








رفتم داروخونه کرم ترک پا بگیرم

می گه واسه پا میخواین؟
پ ن پ میخوام در جهت از بین بردن ترک های کویر لوت گامی برداشته باشم










رفته بودم باغمون، چند تا گلابی افتاده بود باغ همسایه رفتم اونارو بردارم

صاحبش اومده میگه رفتی بالا درخت تکوندیش؟

گفتم پ ن پ درخت رو گذاشتم رو ویبره بهش زنگ زدم اینطوری شد










رفته بودم از یخچال میوه بردارم، بعد از چند لحظه آژیر هوشمندش بلند شد

مامانم داد زده میگه در یخچالو باز کردی؟

گفتم پ نه پ آژیر قرمزه جنگ شده











با یه دسته پول رفتم بانک

کارمند میگه میخوای بریزی به حساب ؟

گفتم پ ن پ عاشقتم اومدم بریزم به پات










وسط تابستون رفتم به مدرسه سر بزنم

ناظممون میگه : اومدی ببینی معلمای سال دیگه تون کین؟

گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ اومدم بشینم سر کلاس درس










داشتم آهنگو هی جلو عقب میکردم که تکست آهنگو بنویسم

دوستم میگه: تویی هی آهنگو جلو عقب میکنی؟

میگم  پ نه پ خواننده رو این قسمتش خیلی تاکیید داره











مامانم میگه ۳۰ سالت شده نمی‌خوای سر و سامون بگیری

میگم یعنی‌ زن بگیرم؟

میگه پـَـ نـَـ پـَـ ۱۲ ساعت کمه ۲۴ ساعته برو تو اینترنت باعث افتخار ما و فامیل شو








سگ افتاده دنبالم داشتم فرار میکردم

دوستم گفت سگ افتاده دنبالت

پـَـ نـَـ پـَـ مسابقه دوه میخوام اول شم











دارم از شرکت میام بیروون میگم خداحافظ

میگه داری میری ؟

پـَـ نـَـ پـَـ  دارم میام











داشتم چایی می خوردم رفیقم یه مگسا زد صاف افتاد توی چایی

گفت : آخ افتاد تو چاییت؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ خودش پرید اینتو یه دست به آب برسونه











داریم راه میریم با دوستام پام پیچ خورده خوردم زمین میگه کمک می‌خوای؟

میگم پـَـ نَ پـَـ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم بریییید برییییییید










اسپری سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا میزنه

هم خونه ایم اومده میگه داره جون میده..؟

پـَـَـ نَ پـَـَــــ قیافه تورو دیده از خنده ریسه رفته









داریم ۱۰ نفری بازی شبکه ای می کنیم

اومده میگه جدی حال میده؟

گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ عذاب داره  ولی ما اسکولیم !









رفتم بانک پول بگیرم

کارمنده میگه پول رو میبرین؟

گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ میخوام وایسم اینجا هر کس رقصید بریزم رو سرش








رفتیم رستوران ، میگم ۲تا جوجه لطفا

میگه جوجه کباب؟

گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ ازین جوجه رنگیا ، یه قرمز بدین یه سبز









به مامانم میگم من میرم کارواش

میگه ماشینم میبری؟

گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ دارم میرم اونجا دوش بگیرم



پیمان بازدید : 69 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)





باور کن غلو یا بلوف نیست......
کم نیاوردم!!!!!
فقط کوتاه آمدم...!!!!






فکر می کردم تو هم همدردی اما ، نه تو هم دردی......






یه رابطه از اونجایی خراب میشه که تو ناراحتش کنی یکی دیگه آرومش کنه





مارا به میان دیواریست!
دیواری از جنس سکوت...
و سکوتی بر بود غرور....
شکست غرورت را آرزو نکرده ام
با من از پس دیوار بگو...!






آنقد در ترانه ها و غزلها به باران گیرداده اند
و تمام شعرها را از باران سروده اند که آدم میمونه اگه در یک روز آفتابی عاشق شود تکلیفش چیست!!




آهسته از کنار نگاهم عبور کرد...
آرامش قشنگ مرا غرق شور کرد...
شاید که عاشقش شده ام ، دوست دارمش!!!





حقارت واژه ها را وقتی دیدم
که نتونستن مهربونیت رو توصیف  کنند
به اندازه ی تمام خوبی های دنیا دوست دارم..




حقارت واژه ها را وقتی دیدم
که نتونستن مهربونیت رو توصیف  کنند
به اندازه ی تمام خوبی های دنیا دوست دارم..





دلم کوچک است
اما اینقدر جا داره که برای تو که دوست دارم یه نیمکتی بذارم برای همیشه!





چشمانت کارناوال آتش بازی ست...
یک روز در هر سال برای تماشایش میروم
 و باقی روزهایم را وقف خاموش کردن اتشی میکنم که زیر پوستم شعله میکشد





تو بشو ساحل قلبم ، من میشم ماهی مرده
تا بگن به عشق ساحل ، لب دریا جون سپرده





دوست دارم ، دوست تو باشم...
کسی به رنگ دغدغه هایت...
کسی که صدایت را میشنود...
و دلهره هایت را میشناسد...
و خوب میداند تنهایی تو چه طعمی دارد...
دوست دارم صدایت کنم با کلماتی که روزمره نیستند
و بی مقدمه حس مرا عریان میکند...
ای صمیمی تر از باران ...
میخواهم تنها با تو حرف بزنم...
با من بمان...!





از رنج های بیشمارم
از تازیانه هایی که زمانه بی رحمانه بر پیکرم مینوازد
از تنهای کشنده ام و دستهای مهربان
ولی همیشه خالی ام
برایت نمی نویسم ، مبادا که حتی برای لحظه ای به بزرگی "عشق" شک کنی!




پشت این بغض بیدی نشسته
که خیال می کرد با این بادها نمی لرزد....





چقدر پیراهن های پشت ویترین مغازه ها قشنگند!!!
تو را که در آنها تصور میکنم وسوسه خریدنشان به سرم میزند اما...
می بینی؟
فقط مانده بود اینها نبودنت را به رخم بکشند که کشیدند...



در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هاییکه فقط پاهایم را از من گرفت
در حالیکه گویی ایستاده بودم
چه غصه هاییکه فقط باعث سپیدی مویم شد
در حالیکه قصه ای کودکانه بیش نبود
دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود و اگر نه نمیشود
"به همین سادگی"
کاش نه میدویدم و نه غصه میخوردم
فقط "او" را میخواندم.





امین هستم
برایم دعا کنید که به سپیده برسم
خیلی دوستش دارم





طناب دار را به گردنم انداختند...
گفتند:آخرین آرزویت ؟
گفتم:دیدار یار!
گفتند:خسته است!
تا صبح طناب دارت را بافته...





تو که نباشی...
"بهشت"
هم برود به جهنم!!!...



لحظه های ناب کودکیم در پیچ و تاب زمان گم شد
دوستانم را روزگار گرفت!
عشقم را عاشقی دیگر ربود!
و خدایم را خدا کشت!
ما موندیمو یک بقچه رفاقت!
ما موندیمو سیگاری کنج لب!
تلخی چای بی قند و خشخش برگهای زرد!



سوت پایان را بزنید...
صداقت من حریف هرزگی زمانه نمیشود

قبول من باختم




چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن...
در جاده ای که هیچ بادی نمی وزد...!




چرا دوباره بر میگردی؟!
نبش قبر گناه است مومن...بفهم!

پیمان بازدید : 72 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
ای چمن آرا بپرس از گل پیمان شکن
در دل بلبل چه بود شور بپا کردنت







بر هر کسی که می نگرم، در شکایت است
درحیرتم که گردش گردون به کام کیست








نگو بار گران بودیم و رفتیم /نگو نامهربان بودیم و رفتیم/آخه اینا دلیل محکمی نیست بگو با دیگران بودیم و رفتیم….








دریای غم ساحل ندارد پس بیخودی پارو نزن!








تو راحت بخواب من مشق گریه هایم هنوز مانده…







حکم اعدام بود…
زندانی لحظه ای مکث کرد و بوسه ای بر طناب دار زد…
دادستان گفت:صبرکنید،این چه کاریست؟؟
زندانی خنده ای کرد و
گفت:طناب نمیزاره زمین بیافتم،ولی آدما بدجوری زمینم زدن…








برای مردن افتادن از هیچ ارتفاعی لازم نیست فقط کافی ست که از چشم تو بیافتم..








خیلی سخته غرورت واس کسی که دوستت نداره بشکنه
خدایا همین بلارو سره خودش بیار









و بعد از آخرین دیدارمان..، تو نیز یادش داری؟؟؟…..
تنها من ماندم و فانوسی از خاطره ها در کنج پنجره ی اتاق…. هر لحظه دود میکند و میسوزد و می سوزاند تا اندکی گرم شوم… این
روزها تمامم میلرزد از این همه نبودت!








بگو چکار کنم؟
وقتی شادی به دم بادبادکی بند است
و غم چون سنگی
مرا در سراشیب یک دره دنبال میکند….









نمیدانم تا کی دوستم داری
هر جا که باشد
باشد
هرجا تمام شد
اسمش را می گذارم
آخر خط من
باشد؟!









نبودنت چه فصلی از سال است
که هم روزها و هم شب ها اینقدر طولانی شده اند؟








از دوریت چه خیالهایی میبافم…
هی دل خوش باورم چه هنرمندانه درد میکشی…از کمال الملک هم زیباتر










به کسانی که به شما حسودی می کنند احترام بگذارید! زیرا اینها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از آنان هستید.
“آنتنیورابینز”









از اینکه به اتاقم بیایی و در را باز کنی هراس ندارم
فقط، قبل از آمدن تماس بگیر، شاید کمی پیرشده باشم









شش ماه به دوستت خوبی می کنی،مهربونی باهاش، هرکاری بگه میکنی تا بهش بفهمونی دوسش داری!دو
روز که اعصاب نداری میگه : حالا شناختمت!








گریه شاید زبان ضعف باشد
شاید کودکانه، شاید بی غرور
اما هروقت گونه هایم خیس میشود، می فهمم
نه ضعیفم،نه کودکم ،بلکه پر از احساسم…








خدایا ، خواستم بگویم تنهایی ام ، اما نگاه خندانت مرا شرمگین کرد





غم انگیز است….
شب از پهلویی به پهلوی دیگر شوی
ببینی تاریکی
از جای خود تکان نخورده است!







آدم مرد باشه و از تو آشغالها نون در بیاره، تا اینکه آشغال باشه و از نامردی نون در بیاره!








دل هرزه ای ندارم که از این بوم رو اون بوم بشینه…
دلخوشی آخرش تو بودی…
خاکش کردم






میترسم کسی نه خودت را
که دوست داشتنت را از من بگیرد!


پیمان بازدید : 56 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

کسى چه مى داند؟
شاید دست هایت را
در جیب هایم جا گذاشته اى
که همیشه در میان آن
به دنبال چیزى مى گردم…!!!









تو رفتى
اما…
همه چیز را
در آغوش من جا گذاشتى…!!!











میگویند دلتنگت نباشم…!!
خدای من..
انگار به آب میگویند خیس نباش!!!









دلم شکست!
عیبی نداردشکستنی است دیگر،میشکند!
اصلافدای سرت،قضاوبلابودازسرت دورشد…
اشکم بی امان میریزد!
مهم نیس!
آب روشنی است!!!
خانه ات تاابد روشن عشق من…











آتش بگیروبسوزتابدانى چه میکشم/
احساس سوختن ب تماشانمیشود…
“تقدیم بخودم وهمه اونایى ک ازدرون میسوزن و دم نمیزنن”










یک عمرګشتم تواین دنیای شلوغ ولی پیدا نشد کسی لایق رفاقت جز تنهایی…










جالبه وتلخه!
یک جمله عاشقانه رو تقدیم میکنیم به چندین نفر…










دوست بدار آنهایی را که در زندگی ات نقش داشته اند, نه آنهایی که برایت نقش بازی کرده اند..










مهربانی أت رامرزی نیست…
یقین دارم فرشته ای قبل ازافرینشت قلبت رابوسیده…










|”"”"”"|_!”-.,

“@@”" “”@”

بدخواهاتون برن زیرش.










دوستانِ پاک، چوبهای خیسی هستند که با آتش زندگی نه میسوزند و نه خاکستر می شوند…











گاهی دلم از هر چه آدم است می گیرد
گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه می خواهد
نه به شکل دوستت دارم و یا نه به شکل بی تو میمیرم
ساده باشد، مثل: دلتنگ نباش، فردا روز دیگریست.










مرا میــان بازوانت مومیایی کن…
شاید هـزار سال بعد…
باستان شناس کنجکاوی…
از عــاشــقــانــه های دســتــانـــت…
رمز گشایی کند…










نقاشی اش بدبود!!! ولی راهش راخوب کشید و رفت…


پیمان بازدید : 53 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)


امروز هم پستچی پیر محلمان نیامد!! یا باید خانمان را عوض کنیم یا پستچی را…
تو که هرروز برایم نامه مینویسی مگه نه…!











اشتباه از من بود! پررنگ نوشته بودمت! به این راحتی ها پاک نمیشوی










بالاتر از سیاهی هم رنگی هست! مثل رنگ این روزهای من











این نگاه دردناک است،دوست بداری وگمان کنی دوستت دارد!حال انکه اویگانه هستی توباشدوتویکی ازهزاران لذت او!









مچاله کن،بشکن،خط بزن،خلاصه راحت باش…ارث پدرت که نیست!













نوازشگرخوبی نبودی!
سفیدشده،
تارمویی راکه قسم خوردی بادنیاعوضش نمیکنی!










وقتی رفت،گفت:تو را هم میبرم!
!!
با خوشحالی گفتم کجا؟گفت:ازیادم…….
پیمان بازدید : 37 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
این دنیارابه آنانی هدیه میکنم که به خیالشان دنیا فقط برای آنهاست، ولی برای تو آسمان را آرزو میکنم که همیشه مانند دلت
زیباست…










گاهی نیازداری ب ی اغوش بی منت ک توروفقط وفقط واسه خودت بخاد ک وقتی تواوج تنهایی هستی باچشماش بهت بگه…هستم
تاهستی…










خدایا دلم به سان قبله نماست ؛ وقتی عقربه اش به سمت “تــــو” می ایستد ، آرام می شود …











افسوس !زندگی را به لبخند کسی باختم ،که به گریه هایم می خندد…













من پذیرفتم شکست خویش را!من پذیرفتم که عشق افسانه است!این دل درد آشنا دیوانه است! میروم شاید فراموشت کنم!با
فراموشی هم آغوشت کنم!میروم از رفتنم دل شاد باش!از عذاب دیدنم آزاد باش!گرچه تو تنهاتر از من میشوی!آرزو دارم ولی عاشق
شوی!آرزو دارم بفهمی درد را!تلخیه برخوردهای سرد را!










داشت ازتنهایی اش میگفت اماصدای بوق پشت خطی امانش رابریده بود











جسدکسانی که میگفتند بی تومیمیریم پیداشد،دراغوش دیگری جان دادند













خواستم چشم هایش را ازپشت بگیرم دیدم طاقت اسم هایی که میگوید را ندارم










ازم پرسیدی نقاشی گفتم نه امادرلحظه هایی که کنارم نیستی دردمیکشم













نگران تنهایی نباش تنهایی خودش تنهاست،تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست














دیشب ازدلتنگیت بغضی گلویم راشکست/گریه ای شدبرفراز آرزوهایم نشست/من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل/تا بماند یادی
ازروزی که برقلبم نشست…












سخت میترسیدم ازروزی که من ازنژاد شیشه باشم وشکستنی…واوازنژادجاده باشدورفتنی..!اورفت.. من هم شکستم..چه قدرتلخ بی
حساب شدیم…
پیمان بازدید : 51 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
تا کجای قصه باید ز دلتنگی نوشت ،
تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت
تا به کی با ضربه های درد باید رام شد
یا فقط با گریه های بیقرا آرام شد
بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار
خسته از این زندگی با غصه های بی شمار...
پیمان بازدید : 52 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)







           

    قالب آبی گرافیک برای سرویس بلاگفا ,     میهن بلاگ و پرشین بلاگ و رز بلاگ






       

       

                         
 
             

           

           

           

 
             

           

           


 
             

               

 
 

پیمان بازدید : 90 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)







           

    قالب آبی گرافیک برای سرویس بلاگفا ,     میهن بلاگ و پرشین بلاگ و رز بلاگ






       

       






                         
 





             

           

           

           

 





             

           

           


 





             

               

 
 

پیمان بازدید : 59 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                                                                                                                                                         





           

    قالب موزیک برای سرویس بلاگفا ,     میهن بلاگ و پرشین بلاگ و رز بلاگ






       

       






                         
 





             

           

           

           

 





             

           

           


 
پیمان بازدید : 44 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

قالب هنری موبایل  برای سرویس     بلاگفا , میهن بلاگ , پرشین بلاگ ,رز بلاگ و بلاگ اسکای


دانلود در ادامه مطلب

پیمان بازدید : 126 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

   قالب موزیک پلیر برای سرویس بلاگفا , میهن     بلاگ و پرشین بلاگ و رز بلاگ

       


                           دانلود در ادامه مطلب

پیمان بازدید : 120 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

    قالب زئوس برای سرویس بلاگفا ,     میهن بلاگ , پرشین بلاگ ,رز بلاگ و بلاگ اسکای

        


دانلود در ادامه مطلب

پیمان بازدید : 36 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)


    قالب نور درون برای سرویس بلاگفا , میهن     بلاگ و پرشین بلاگ و رز بلاگ

       

                                                            دانلود در ادامه مطلب

پیمان بازدید : 67 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)


    قالب نور درون برای سرویس بلاگفا , میهن     بلاگ و پرشین بلاگ و رز بلاگ

       

                                                            دانلود در ادامه مطلب

پیمان بازدید : 70 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

    قالب کیبرد برای سرویس بلاگفا , میهن     بلاگ , پرشین بلاگ ,رز بلاگ و بلاگ اسکای

       



دانلود در ادامه مطلب

پیمان بازدید : 246 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (1)

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آنها کار بسیار دشواری به نظر می رسد نرم افزاری که در عین کارایی بالا حجم پایینی داشته باشد و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد . نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند مانند JetAudio,win media player , Power Dvd  و… اما مشکلی این نرم افزارهای دارند حجم تقریبا سنگین آنها میباشد و هم قادر به پخش برخی فرمت ها نیستند . هم اکنون ما نرم افزار محبوبkm player را معرفی میکنیم که دارای حجم کم وهم ساده ولی در عین سادگی کارایی بسیار بالای دارد .این نرم افزار جالب قادر به اجرا و پخش تقریبا 99% فایلهای صوتی و تصویری می باشد . هم چنین این نرم افزار VCD و DVD ها را با بهترین کیفیت اجرا می کند. نرم افزار دارای ظاهری بسیار جذاب و پوسته های متنوع می باشد . در ادامه لینک دانلود و برخی از امکانات این نرم افزار را مشاهده می کنید .

برخی از ابلیت های کلیدی نرم افزار عبارتند از : 

- محیطی جذاب و سه بعدی ؛ متفاوت با آنچه تا به حال دیده اید .

- پشتیبانی و پخش اکثر فرمت های صوتی و تصویری

-  امکان کپچر کردن فایل ها با کیفیت مناسب

- قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و پشتیبانی کامل از زبان فارسی

- قابلیت استفاده از پوسته و افزونه های مختلف در برنامه

- قابلیت نمایش اطلاعات فایل ها بصورت کامل

- پشتیبانی کامل و از فایل های فلش

- پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال

- پوسته های جذاب و زیبا

- امکان هماهنگ شدن با پلاگین های Winamp

- پوسته های جذاب و زیبا

- سازگاری کامل با انواع ویندوز مخصوصا ویندوز 7


 

پیمان بازدید : 295 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

Ringtones

این بار هم مجموعه ای از زنگ خور های جدید موبایل را برای شما آماده نموده ایم . تمام ترک ها با فرمت MP3 و کیفیت بالا بوده و می توانید به عنوان زنگ خور زیبای موبایل از آنها استفاده کنید . امیدواریم از دانلود زنگ خور ها لذت ببرید . لینک دانلود مجموعه در ادامه مطلب.

 

 



پیمان بازدید : 282 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بسته امنیتی که برای حمایت از کامپیوتر در برابر انواع آلودگی ها و حملات اینترنتی طراحی شده است البته این آنتی ویروس علاوه بر این دو قابلیت , قابلیت های بیشتری را نیر ارائه می دهد که امنیت کامل کامپیوتر را در برابر خطرات اینترنتی تامین می کند .

در ادامه قابلیت های مهم نرم افزار را مشاهده می کنید .


برخی قابلیت های نرم افزار عبارتند از :

- دارای Firewall  و Antispam کامل و جامع

- بهتر شدن محیط گرافیکی نرم افزار

- دارای دو حالت عملیاتی مختلف برای کاربران معمولی و حرفه ای

- بهبود و خودکار سازی عملیات پاکسازی

- آپدیت های همیشگی

- تنظیمات Import / Export

- سرعت بالای اسکن برای پاک کردن انواع آلودگی ها

- قابلیت Scan کردن سیستم در Background

- قابلیت جستجوی فایل های آرشیو شده

- فیلتر کردن اطلاعات ورودی و خروجی که توسط کاربر تعین می شوند

- قابلیت Anti Spam

- و…  این نرم افزار امنیتی دارای قابلیت های بیشتری می باشد که در اینجا ما چند تا از مهم ترین این قابلیت ها را بیان کردیم .

توجه : روش کرک صحیح نرم افزار : 

در صورتی که بعد از باز کردن فایل کرک آنتی ویروس فایل را به عنوان ویروس شناسایی و حذف کرد مراحل زیر را دنبال کنید :

ابتدا باید آنتی ویروس خود را بعد از نصب غیر فعال کنید .

1- آنتی ویروس را باز کرده و روی قسمت Setup کلیک نمایید .

2- در پنجره باز شده گذینه اول یعنی Real-time file system protection را مشاهده می کنید .

3- در جلوی این گذینه روی Enable کلیک کنید و از منوی باز شده گذینه disable for 1 hour را بزنید .

4 – آنتی ویروس شما به مدت 1 ساعت غیر فعال خواهد شد.

در کمتر از یک ساعت فایل کرک را اجرا کنید به راحتی و و مراحل کرک را دنبال کنید .

 

 

 کاربر گرامی : برای سیستم های خانگی ما نرم افزار امنیتی Microsoft Security Essentials را به شما پیشنهاد می کنیم .  (دانلود)  | قدرتمند , بروز رسانی آسان و رایگان  |

 

 

پیمان بازدید : 36 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

کاش در اين رمضان لايق ديدار شويم. *** سحري با نظر لطف تو بيدارشويم

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

به غضنفرميگن پاشو سحره. ميگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ ميزنم

                                

bbb

 

پیمان بازدید : 81 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

اس ام اس های خنده دار جدید, جوک ولطیفه های خنده دار

 ما زیاران چشم یاری داشتیم ، یاران هم متقابلا از ما چشم یاری داشتن
ما منتظر اونا ، اونا منتظر ما …

مطالب خنده دار, اس ام اس های خنده دار

من اگه همین الانم زلزله بیاد
با باقیمونده غذایی که لای دکمه های کیبوردم هست میتونم یه ماه زیر آوار زنده بمونم
!

مطالب خنده دار, اس ام اس های خنده دار

امروز صبح که از خواب بیدار شدم اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که من کجام !؟
یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقمو تمیز کرده :) )

مطالب خنده دار, اس ام اس های خنده دار

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 2,564
  • بازدید کلی : 32,115