loading...
شعر های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
پیمان بازدید : 121 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

هميشه يه گوشه از دلم جاته
توي ذهنم پر ازتو وحرفاته
تموم آرزوي من گرفتن دستاته
ببين دلم چه قدر تنگ يه نگاته!

++

خداحافظ اي رفيق خوب ديروزم
بدون تا ابد چشم به در ميدوزم
خداحافظ تو که ميري نميدي مهلت
حلالم کن اگه بد بودم اين مدت
خداحافظ تو اي عشق اول من
دوريت هرگز نميشه باور من

++

بيا مرا درياب که شدم تنها
بدون تو بازشدم اسير غم ها
جاي خالي توراهرگز نميگيرد کسي
بيازودتر,نکنن اين قدر امروزوفردا!

++

بيا برگرد که بدون تو ميميرم
توي خيالم هم دستاتو ميگيرم
هنوزم دوستت دارم ميدوني
تاآخر عمرم چشم به رات ميشينم

++

از وقتي رفتي غصه شده همدم من
دوري تو شده بزرگترين غم من
از وقتي رفتي يکي يکي عکساتو ميبوسم
واي که اينجا دارم تو تنهايي ميپوسم
از وقتي رفتي هرشب خوابو ميبينم
توي خوابم ميام کنار تو ميشينم
از خودم ميپرسم ميبينمت دوباره؟
بعد با خودم ميگم نه اين آرزو محاله…

++

ميدونم دلت با من نيست
ميدونم حرفام قشنگ نيست
ميدونم ک خيلي بدم
ميدونم؛ديگه نگو قيدتو زدم
ميدونم دوستم نداري ميدونم
اما هنوزم پاي عشقت ميمونم

++

با تو جهنمم بهشته
خداروقلب من نوشته
يه لحظه با تو بودن
تمام سهم من از سرنوشته!

++

دل اون پيش من نيست چه کنم؟
چشم اون منتظرم نيست چه کنم؟
به فکر اونم هر شب و روز
ولي اون به ياد من نيست چه کنم

++

وقت رفتنت فقط نگات ميکردم
کاشکي از ته دلم صدات ميکردم
اگه اون موقع برميگشتي
با يه اشاره جونمو فدات ميکردم

++

قلب من دوريتو باور نداره
چشمم هنوز ميخواد بباره
چي ميشد اگه تو باشي پيشم
با تو صد تا زمستونم بهاره

++

گفتي يادم تورو فراموش
کردي شعله ي عشقمو تو خاموش
بي عشق تو هوا چه سرده!
بيا بازم منو بگير در آغوش

شاعر : خانم م ریاحی .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 2,572
  • بازدید کلی : 32,123